Az orosz NTV hazugsággal vádolja a Sky Newst



Mint arról mi is beszámoltunk, a Sky News csatorna egyik riportjában azt állítja, hogy orosz zsoldosok szíriai illetve ukrajnai katonai akciókban vesznek részt. 

Az orosz média most azzal vádolja brit csatornát, hogy meghamisították a riportot. A Sky News riportjában állítólag két orosz zsoldostól kapta az információkat, akik Szíriában harcoltak. A Sky News azonnal reagált a vádaskodásra. Állításuk szerint a riportot több hónapos munkával készítették, az pedig igaz, mivel több forrásból is megerősítést nyertek. Az orosz NTV vádja szerint, a Sky News riportjában az egyik zsoldos szerepét egy orosz színész, Olekszander Agapov játszotta 100 ezer rubelért.