A köztévé ismét szép összeget fizet a Jobbiknak


Több, mint egymillió forintos bírságot szabott ki a Nemzeti Választási Bizottság a köztévére, amiért az M1 Ma Reggel című műsorában nem adott megszólalási lehetőséget a Jobbiknak, hogy a róluk szóló hazugságokat cáfolják – közölte szombat délelőtt a Jobbik sajtóosztálya az Alfahírrel.

Közleményükben emlékeztetnek rá, hogy a köztévé műsorban folyamatosan pártpropaganda megy, illetve a magukat elemzőnek, politológusnak nevező emberek rendszeresen terjesztik a Fidesz hazugságait a Jobbikról, „ám a legerősebb ellenzéki párt ezekre nem reagálhat.”

A köztévé azonban ezzel megsértette a választási eljárásról szóló törvényt, és

„ezután kénytelenek lesznek műsorukban az igazságnak is lehetőséget biztosítani, vagyis be kell hívniuk a Jobbik képviselőit is”

– áll a párt sajtóosztályának közleményében.

Közben az MTI elhallgatja a köztévé pénzbírságát.

Se a Nemzeti Választási Bizottság tegnapi döntéséről, se a Jobbik mai közleményéről nem számolt be a közpénzen fenntartott Magyar Távirati Iroda. Lassan Észak-Korea is kérni fogja az orbáni receptet, hogyan lehet állami pénzből, az állampárt hazugságaival mosni a társadalom tudatát – reagált a legnagyobb ellenzéki párt, a Jobbik Sajtóosztálya.

Elképesztő hazugságokat terjesztett a köztévé Vona Gáborról

Megint hazudott az MTVA, szúrta ki a 444. A hirado.hu-n közzétett helyreigazítás szerint valótlanul állították, hogy Vona Gábor korábban titokban Jemenben járt, és ott egy Szaddam Husszein által is pénzelt párt kongresszusán mondott beszédet. Nem mondtak igazat akkor sem, amikor azt állították, hogy Vona Gábor a Jobbik Magyarországért Mozgalom nevében korábban titkos együttműködési szerződést kötött Iránnal.

Forrás:

alfahir.hu