Az új generáció és a 5gringos kaszinó szokások

Az online kaszinók lassan három évtizede vannak jelen a virtuális térben, ugyanis az első ilyen jellegű platform még 1994-ben indult el. Igaz, itt még nem lehetett valódi pénzben játszani, de két évvel később már ez a probléma is megoldódott. A három évtized pedig azt jelenti, hogy az olyan online kaszinókat, mint a 5gringos az idők során egymás után fedezték fel újabb és újabb nemzedékek. 

Az érkező ifjabb közönségnek pedig az előzőhöz képest változóak voltak az igényei, a platformok pedig, hogy tartani tudják a lépést és a versenyt, kénytelenek voltak ezekhez alkalmazkodni.

Míg az első online kaszinózó nemzedék megelégedett azzal, hogy asztali számítógépén keresztül a 5gringos platformon és a hozzá hasonló oldalakon megtalálhatja azokat a játékokat, amelyek a hagyományos kaszinókban is elérhetőek, addig a következő generációnak már más igényei voltak.

Ahogy a kétezres években elindult a mobiltelefonok elterjedése, majd “okosodása”, a nyughatatlan, egy helyben ülni nem tudó nemzedék tagjainak már arra volt igénye, hogy a 5gringos oldalt a telefonján keresztül is meg tudja nyitni és akár útközben, a parkban, a tóparton is játszhasson.

Erre a tartós megoldás 2012-ben született meg, amikor piacra dobták a HTML5 fejlesztést, ami gondoskodott róla, hogy a 5gringos és a többi online kaszinó oldala optimalizálva legyen az okostelefonok kijelzőjére és ugyanazt a minőséget és tartalmat kapja a játékos, akár számítógépen, akár telefonon nyitja meg a kérdéses oldalt.

A Z-generáció és az új kihívások

Forradalmi változást az online szerencsejátékok piacán a digitális forradalomnak is nevezett változás hozott, amivel együtt megérkezett erre a piacra a Z-generáció is. Ők azok a huszas éveiket töltő fiatalok, akik már eleve a digitális világba születtek bele, tehát meredeken eltérnek a szokásaik, igényeik, mint a korábbi nemzedékeknek, amire a piacnak reagálnia kellett.

A digitális forradalom olyan újdonságokat hozott be a köztudatba, mint a blokkláncok, a kriptovaluták, a különböző online játszható sportok, de megjelentek a metaverzumok és a legutóbbi mérföldkő a mesterséges intelligencia.

Míg az idősebbek ezen kifejezések hallatán csak kapkodják a fejüket, addig a Z-seknek ezek éppen olyan hétköznapi kifejezések, mint annak idején a tévé, vagy a lemezjátszó. Az alábbiakban nézzünk néhány olyan változást, amivel az online szerencsejáték ipar ezt a nemzedéket kívánja elérni.

E-sportfogadás

Ha az idősebb nemzedékhez tartozol és a fenti címben lévő fogalmat olvasod, valószínűleg a videójátékokra gondolsz. Pedig időközben, az elmúlt 5-6 évben megjelentek az e-sportok, amelyek ettől többet jelentenek.

Az e-sport keretében létezik e-kosárlabda, e-tenisz, e-labdarúgás és így tovább, azzal, hogy ezeket online játszák. A játékosok azonban ugyanúgy edzenek, csapatokba tömörülnek és fizetést kapnak, mint a hagyományos sportolók.

Sőt, ezeknek a sportoknak akkora követő táboruk van, hogy ma már szerves részei az online sportfogadási platformok kínálatának is.

Közösségi fogadások

A már említett nemzedék mindennapjainak szerves részei a közösségi oldalak, a legtöbben ezeken keresztül élik életük jelentős részét. Ennek megfelelően az online szerencsejátékok keretében is megjelentek az ún. közösségi fogadások.

Ez olyan fogadási lehetőségeket jelent, ahol a hálózaton keresztül több felhasználó, barát közösen tudnak fogadásokat kötni. De arra is van példa, hogy a különböző közösségek közvetlen módon kapcsolódnak egymáshoz, bukméker kizárásával és saját maguk által definiált szabályok és szorzók segítségével fogadnak. Ma már számos olyan platform működik, ahol ez a lehetőség is elérhető.


Református

Partnerünk

Hírkosár logó, hírek egyben
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com